Asistent/ka vedení společnosti

Hledáme na hlavní pracovní poměr organizačně schopnou posilu do našeho ostravského týmu, která se postará o bezproblémový chod našeho sekretariátu.

Pokud máš rád/a různorodou práci, jsi aktivní, časově flexibilní, nebojíš se řídit auto, komunikovat a jen tak tě něco nerozhází, pošli životopis.

Co bude Vaším úkolem: 

  • kompletace podkladů smluv, organizace schůzek a porad
  • spolupráce, komunikace s pojišťovnami
  • odpovědnost za samostatné úkoly, projekty
  • práce s interním systémem
  • administrativní podpora chodu firmy
  • ostatní podpůrné činnosti související s chodem společnosti

Co by Vám nemělo chybět:

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • ochota průběžně se vzdělávat a učit novým věcem
  • flexibilita, samostatnost, spolehlivost, vlastní iniciativa a nápady
  • schopnost se rozhodovat, týmová orientace
  • výbornou znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zodpovědnou práci ve stabilní společnosti
  • příjemné pracovní prostředí
  • podporu při realizaci stanovených cílů
  • stravenkový paušál, příspěvek na Pluxee Flexi Card a MultiSport kartu
  • 25 dní dovolené + 2 dny sick-day
  • kurzy angličtiny na firmě
  • firemní akce, teambuildingy
  • práci na hlavní pracovní poměr

We appreciate our clients and their satisfaction is crucial to us

Ewals Cargo Care GECO JIPOCAR TRANSPORT RKL Opava TON VINCENTKA
© ARSYLINE 2016
Warning
Close
Close