Společnost SATUM CZECH s.r.o. je moderní prosperující organizací s pevným postavením na pojišťovacím trhu. V souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a politikou kvality usilujeme především o uspokojování zájmů zákazníků a dosahování jejich spokojenosti s kvalitou dodávaných služeb zprostředkovatelské činnosti pojišťovacího makléře a pojišťovacího agenta.
Politika kvality je stanovena vrcholovým vedením společnosti jako nezbytná součást plánu strategického rozvoje celé společnosti. Vrcholové vedení společnosti si v plné míře uvědomuje odpovědnost za existenci a další rozvoj společnosti, který je závislý na plnění požadavků a očekávání zákazníků a ostatních zainteresovaných stran.
Politika kvality vyhlášená vedením společnosti:
- trvale udržovat, zlepšovat a rozvíjet systém managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015
- zvažovat všechna možná rizika a příležitosti pro splnění současných i budoucích požadavků zákazníka a zvýšení jeho spokojenosti
- budovat dlouhodobé obchodní partnerské vztahy se zákazníky na bázi oboustranně výhodné spolupráce s cílem poskytovat co nejlepší kvalitu služby a naplňovat neustále se zvyšující požadavky zákazníka
- vytvářet dlouhodobé a vzájemně výhodné obchodní partnerské vztahy s dodavateli
- zajistit ekonomické zájmy a cíle vlastníka společnosti, udržet finanční stabilitu společnosti
- udržet a rozvíjet pozici společnosti a konkurenceschopnost na pojišťovacím trhu
- vytvářet zaměstnancům příznivé a motivující pracovní prostředí, podporovat kreativitu a podnikavost
- neustálé vzdělávat zaměstnance formou interního a externího školení v souladu se strategií společnosti a rozvíjet profesní růst zaměstnanců
- rozvíjet otevřený dialog se zaměstnanci, dodavateli, zákazníky, státní správou a dalšími zainteresovanými stranami přijímáním a reagováním na jejich podnět
- sledovat právní předpisy a zákonné normy, vytvářet podmínky pro jejich dodržování a důrazně na jejich dodržování trvat
- zajistit moderní fungující infrastrukturu a vytvářet příjemného pracovního prostředí a zlepšování firemní kultury
- podílet se na sponzorování a podpoře veřejně prospěšných aktivit – společensky odpovědná firma.
Od zaměstnanců očekáváme:
- aktivní přístup v hledání a podávání námětů, které povedou k neustálému zlepšování procesů a ostatních činností ve společnosti
- znalost dokumentace systému managementů kvality, důsledné a přesné dodržování postupů
- stanovených dokumentací
- pochopení Politiky kvality a podílení se na její realizaci a plnění cílů kvality
- trvale udržovat, zlepšovat a rozvíjet systém managementu kvality v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 9001:2015 a tím i spokojenost zákazníka
- ztotožnění se se strategickými záměry společnosti, zajišťování dobrého jména společnosti svým vystupováním, jednáním a odváděním kvalitní práce
- dodržování kodexu etiky pojišťovacího makléře a uchování obchodního tajemství a důvěrných informací
- dodržování právních a interních předpisů
- trvalé udržování a zvyšování odborných znalostí
- loajalitu
V Ostravě, dne 28.02.2018
Ing. Roman Horváth – jednatel
SATUM CZECH s.r.o.