Likvidace pojistných událostí a následná analýza příčin škod tvoří podstatnou součást kvalitně odvedené práce každého pojišťovacího makléře. Pojistné události klientů SATUM CZECH vyřizují specialisté na jednotlivé druhy pojištění. Všichni tito specialisté tvoří Jednotné likvidační centrum, což umožňuje dodržovat jednotnou metodiku a zaručuje vysoké standardy pracovních postupů.
SATUM CZECH dělá vše pro to, aby klient získal náhradu vzniklých škod rychle, ve správné výši a bez nadměrné administrativní zátěže vlastních zaměstnanců. Mimořádnou pozornost proto SATUM CZECH věnuje především těmto klíčovým oblastem:
Prvotní úkony po vzniku pojistné události
Postaráme se, aby se následné kroky provedené pojištěným nedostaly do rozporu s pojistnými podmínkami, a neohrozily tak případný nárok na výši náhrady škody. Vysvětlíme klientovi, která pojistná smlouva kryje dané pojistné nebezpečí, oznámíme za něj pojistnou událost pojistiteli, zajistíme prohlídku pracovníkem pojistitele nebo soudním znalcem a poradíme, jak škody minimalizovat.
Komunikace s likvidátory pojistitele v průběhu likvidace
Shromáždíme a předáme pojistiteli všechny dokumenty nezbytné k posouzení pojistné události a rozhodnutí o pojistném plnění. Dohlížíme na včasné a správné vyřízení pojistné události.
Posouzení likvidační zprávy pojistitele
Posoudíme, zde rozhodnutí pojistitele o pojistném plnění je v souladu s obecně závaznými právními předpisy, pojistnou smlouvou a pojistnými podmínkami.
Reklamace
Pakliže rozhodnutí pojistitele není správné, vedeme další komunikaci s pojistitelem tak, abychom dosáhli nápravy. Za tím účelem absolvujeme i osobní setkání s kompetentními pracovníky pojistitele.
Samozřejmostí je NONSTOP poradenská linka pro případ vzniklé škodní události: +420 605 207 260.